Put me back where you found me

Re-entrar bloggen med en liten fanfar. Drum-du-dum! Jag har haft bloggsemester. Vi kan väl låtsas att jag gjort en Lohan och varit på "semester" på drog-rehab i LA när jag egentligen ba varit för lat. Man måste la va lite glamourös som jag brukar säga. Just nu händer det rätt mycket. Sommarn är på väg, livet är allmänt upp och ned och jag har fått ett nytt jobb. Trots en jävla massa skit i övrigt är det svårt att inte vara glad just nu. Inte minst för att jag har så stört jävla fina kompisar som öser pepp och kärlek över en när man som bäst behöver det. Jag förtjänar er inte tjorvungar! Lyssna på det här om ni inte har något bättre för er. Hej så länge!
--LISA

Kommentarer
Postat av: Madde

vart har du fått nytt jobb nånstans? :D

2011-06-03 @ 20:47:55
Postat av: Lisa

hej maddis. jag har gått och blitt servitris på hilton vid slussen :)

2011-06-04 @ 13:11:45
URL: http://fluorescentmoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0