Fluffy friends

Jag styrde grillning i helgen. Bjöd alla viktiga bästaste kompisar jag kunde hitta.
Jag blev mycket nöjd med resultatet. Jag går härmed under namnet The Grillmaster. Eller det har inte riktigt fastnat än men jag känner att folk snappa upp det.
Jag kände mig som Per Moberg vid grillen. Per Moberg är inte bara en skådespelare utan också en kock som jobbat på massa flådiga restauranger. Det har Fanny lärt mig.
Juliet grillade med osthyvel och gott humör.
Annika såg sådär halvnöjd ut med läget.
Här är Annika lite nöjdare och Josefin pratar om bröst.
Vi gick till Sommar! Där var det fullt med studenter som var fulla och gjorde sönder inredningen.
Det var kulT.
Vi hade en hel scen för oss själva. Vilket sannerligen uppskattades när det bjöds upp till dans.
--LISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0