I've got music in my hands and feet and kisses



pic. pearled @ flickr

Strokes släpper nytt album. Står inför samma dilmma som den 11-åriga Lisa stod inför då Harry Potter och den vises sten hade premiär. Jag ville inte se filmen för att jag var så rädd för att det inte skulle leva upp till mina förväntningar. Jag gick till sist och såg den i en nästintill tom biosalong strax innan den kom ut på DVD. Nu vågar jag inte kasta mig över Strokes nya Angles som kommer den 22 mars. Rädd för att den inte ska leva upp till de tidigare plattorna. Kommer låsa in mig med den i ett mörkt rum och lyssna och hålla tummarna. Fan jag kissar på mig. Som jag har längtat!
--LISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0