That's right


Jag är lite arg för att det har dykt upp en fruktansvärd annons i bloggen. Någon som snackar högt om Nokia. Det känns som att bloggen blivit besudlad. Som att inte reklam var tillräckligt påträngade måste man dessutom lyssna på den när man läser också (förutsatt nu att folk faktiskt läser det jag skriver). Jag struntar fullständigt i om Nokia har en ny mobil eller någon vill erbjuda mig något trådlöst bredband till specialpris, dom gör det när jag går på stan, när jag läser tidningen, när jag ser på TV och nu även på mitt lilla blogg-universum-hörn. Det känns inte bra alls. Därför lägger jag upp en stor bild på mitt eget namn. LISA. PEACE OUT!
--Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0