On my mind 26 juli

(bilder från style.com, lastfm.se, heidislimane.com/diary, laurentnivalle.fr)

Krimskrams: Det här halsbandet från Catherine Malandrino träffar liksom alla strängar på min lyra. Jag gillar skeva dimensioner, turkosa stenar och den där grova klumpiga känslan. Fatta till en långklänning eller en någonting kortare i spets.. Inte så dumt det!

-

Celine: Jag tänkte egentligen inte nämna så mycket mer än det jag tjötat om tidigare – jag tokdiggar Celines pre-fall. Vill se ut såhär i höst. Punkt!

-

Little dragon: Befinner mig lite i en svacka just nu. Ipodens hela innehåll känns dötrist. Utöver GLEE-sountracket är det bara Little Dragon som riktigt funkar just nu. Och det är ju inte fy skam egentligen!

-

Fuzz: De övriga bilderna är från Heidi Slimane och Laurent Nivalle. De kvalificerade sig in i kollaget mest för att de är fina och fina saker har alltid en plats i mina tankar. Sådetså!

Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0