Stylepicks

1. Okej, hade någon sagt till mig för, låt oss säga en månad sen, att jag skulle sukta efter militärmönstrat igen hade jag troligen rynkat ögonbrynen och tänkt att aldrig i livet, inte efter lågstadieåren då jag hade rosa militärmönstade prasselbyxor. Kalla mig trendslav eller inkonsekvent if you will men åh, sjuttsingen vad jag gillar det. Aj aj sir, jag infinner mig! (Zadig&Voltaire)
-
2. Precis en sån här kappa vill jag ha i höst! (Max Mara)
-
3. Ingen nyhet att jag älskar Balenciaga. Den här pyamas-aktiga kombinationen är fantastisk. Alla bilderna i det här inlägget kommer från Style.com och jag citerar modell/bloggaren Hanneli Mustapara som där sammanfattar med att säga att "It looks like a fifties housewife gone wild!"
-
--Lisa

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg:)

2010-08-04 @ 22:56:09
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0