Några bra saker


-Videon ovan. En klump med fina ungar + Pheonix Lisztomania = Lyckorus.
-Dagens ord är duntäckesgrotta. Låter helt paradisiskt mysigt. Paradisiskt är också ett fint ord.
-Hanna Hellqvist i Morgonpasset är min nya kändiscrush. Hon är som ett vuxet barn och rolig som bara den.
-Hösten. Jag har vant mig. Äntligen. Och nu är den på väg bort. Jag sprang nere vid sjön där jag bor häromdagen. Det var frost i gräset, sjön lös av höstfärger och solsken och luften var iskall. Det var min breaking point - hösten och jag ska nog komma rätt väl överens. (Och ja, jag vet, människor som informerar om dina löprundor i sociala medier, typ på sin facebookstatus eller på din blogg för all del, är pretentiösa jävlar som skryter men det struntar jag i). (Hehe)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0