3 tankar (eller nåt sånt)



1. Måste köpa ny dator. Den älskade gamla skruttdatorn jag skriver på nu sjunger på sista versen. Seriösa mjukvarufel, en skev skärm och en m-tangent som är ur funktion sedan länge. (Jag skriver per automatik bokstaven m genom att trycka kommando+V och klistrar in m hela tiden. Ytterst ansträngande och väldigt störigt när jag sitter vid ett fungerande tangentbord och skriver). Funderar på en Air. Den är så liten att man kan stoppa den i fickan säger Karin. Det låter gulligt men det lär också innebära att jag troligen skulle tappa bort den.
2. Jag är sjuk. Jag blir sällan sjuk men nu bedriver jag snorfabrik. Gästerna på restaurangen där jag jobbar tyckte nog inte att jag var så fräsh idag när jag stod och snörvlade över deras mat. Eller å andra sidan, who the fuck am I kidding, jag är råfräsh, lite heroin-chic sådär (är det fortfarande inne?)!
3. Jag är jävligt trött på bloggar med bilder på macarons. Det räcker vafan, lägg ner kameran och ät upp kakjäveln. Ta en bild på en kladdig portion pommes istället så kan vi snacka njutning!
--LISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0