Chraa

-
När man befinner sig på sommarlovets yttersta dag och kikar över kanten finns det få saker av substans att ägna sin tid åt. Jag har bloggat, uppdaterat min facebookstatus, slöläst Svindlande höjder (tappat bort mig och börjat om, tappat bort mig och börjat om igen), ätit plockgodis till frukost, lunch och middag och målat alla tånaglar i olika färger. Min nya sysselsättning är att kolla på Naturfilm i svtplay. Har lärt mig massor om sydafrikanska glasögonpingviner. Det är väldigt kul hur man väljer att skildra djurvärlden i svts naturfilmer. De har hittat på att en av pingvinerna heter Henry och ger sig ut på äventyr i någon slags semesterort. Dessutom pratar Henry brittisk dialekt och verkar ganska korkad. "Oh, jolly ol' chap where might my friends be going" säger Henry och så stapplar han iväg. Som sagt, få saker av substans.
--Lisa

Kommentarer
Postat av: kristin

kul att du tycker det, tack! :))

2010-08-26 @ 12:56:08
URL: http://kuriku.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sådant är precis vad sommaren är till för. Jag kommer sakna den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0