ORD(er)


LÄS
: Terapisession med regissören Jesper Ganslandt av Eric Schüldt i vårnumret av BON. Om genus, filmskapande, identitet och rädslor. Sammanfattningsvis det ärligaste, mest gripande och bästa jag läst på länge. Citat "Jag är inte säker på att jag är så intressant som jag själv tycker. När jag väl får utrymmet är jag inte lika spännande som när jag fantiserar om en sån möjlighet."
LYSSNA: Jag går mestadels runt och är förbannad nu för tiden. Då passar: Adam Tensta - Scared of the dark. Assassin - Idiot thing och The Roots - The fire. Annars funkar det också att kolla på Kill Bill. Bara det här får ju en att känna sig rätt nöjd och tillfreds. Var tvungen att se klippet flera gånger efter att ha läst att Jusin Biebers liv har blivit film..
SE: Det här. Om det förra klippet inte gjorde dig lycklig lär det här göra det. (Såvida du inte heter Annika och är rädd för allt med fyra ben... Hej Annika!)
--LISA

Kommentarer
Postat av: Annika

haha okej den där kattmassagen såg typ helt awesome ut. ibland är katter och hundar ok.

2011-03-28 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0