Krakel Spektakel


Dior FW10 av mig + Jil Sander SS11
-
Är väl inte sminktypen egentligen. Vidareutveckling, alltså: jag sminkar mig gärna men jag är inte den som tycker att det är kul med smink och spännande att testa nya grejer. Förutom om jag får det gratis. Då tar jag gladeligen på mig blå ögonskugga och limegrön eyeliner men det är sällan det händer. I vår skulle jag i alla fall inte ha nåt emot att låna läpptift i godisrosa från Jil Sander och sminkösen från Christian Diors couture-visning till att fixa färbomb på mina ögonlock. Synd att jag inte har en sån där skitstor blogg som riktar sig till tolvåringar. Jag har hört att det regnar smink och gratisprylar genom deras brevlådor.
--LISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0