On my mind 10 september

Bilder från ZOO, Style och Lovisa Burfitt.
-
Andreia Chaves: är en brasiliansk skodesigner. Inspirerad av uppväxten i Sao Paulo skapar hon skor ur kaos, olika infallsvinklar, synvillor och drömlika idéer. "The invisible shoe" ovan är gjord i ett speglande material vilket gör den helt kamouflerad i alla miljöer. Häftigt, kreativt och nytänkande!
Acne Resort 2011: Jag kan inte riktigt släppa hur fin den är. Läder möter svepande siden. Vilda västern möter uban nutid. Jag tror jag ska lägga undan pengar tills de där cognacbruna läderskorna med blockplatå kommer i butik. Det finns en risk att jag ruinerar mig annars.
Robyn Body Talk 2: Lika bra om inte bättre än Pt 1. Fina, bästa, snyggaste Robyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0