Morr


Ursprungbilder: Style.com

-
I morse försov jag mig rejält till jobbet. Flög ur pyamasbyxorna och sprang till tunnelbanan. Jag har världens bästa chef som tycker att det är spännande och skojigt med den utmaning det innebär att öppna restaurangen på en timme!
-
Kompisen Josefin har önskat sig mer personliga inlägg. Jag är ledsen Miss Jay, men jag har inte så mycket personligt att berätta just nu. Såvida inte super-ointressanta saker räknas. I så fall kan jag säga att dom där jeansen jag köpte inte sitter lika tajt längre så nu har jag på mig dom hela tiden. Och så har jag inte borstat tänderna i dag. Nu ska jag läsa Pappan och havet. (Jag vet att du kommer att bli nöjd så länge du blir omnämnd så jag tror att det väger upp för det faktum att de personliga detaljerna var rätt trista). (Det är förresten väldigt fint att du blir glad för att bli omnämnd, min blogg har ju inte direkt en enorm läsarkrets som skickar kaskader av kommentarer och undrar "Vem den där Josefin är, hon verkar spännande"). (Inget ont om min läsarkrets nu, ni är bäst. Puss)!
--Lisa

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ooooh, Josefin kommer bli bloggkändis!

2010-11-01 @ 12:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0