Livet i en kopp

Om jag har förstått det hela rätt så ligger det till såhär: Har man en så kallad modeblogg ska man dricka latte (och beskriva kläder som krispiga, säga heels istället för klackskor och gå runt och "klappa" på saker i affärer på stan hela tiden). Jag jobbar på det och dricker lattar så det ryker om det och klappar på saker inne på Acne tills de slänger ut mig. Lever mig in i rollen. Gör vad som krävs. Allt för er små pysslingar, allt för er. Sanningen att säga spenderar jag dagarna på gymet och på kvällarna sitter jag envist på de få uteserveringar som fortfarande hålls vid liv och håller krampaktigt tag i sommaren. Äter enbart pasta pesto, har Arbetsförmedlingen som startsida och lyssnar bara på Jay Z och Hercules and Love affair. Hoppas på en fet plan som är i görningen inför sommaren men månaderna fram tills dess ekar dystert planlösa. Jag får starta eget. Eller börja sälja Situation Stockholm.
--Lisa

Kommentarer
Postat av: Fanny

Klackdojja tycker jag du ska börja säga. Lika fhascsionabelt det.

2010-10-09 @ 10:36:00
Postat av: Lisa

Hmm ja det har du rätt i. Är det okej om vi börjar säga t-tröja igen också då?

2010-10-11 @ 14:13:18
URL: http://fluorescentmoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0