Sparklepony

(inlägg tillägnat miss JR)
-
Har: varit fruktansvärt frånvarande i blogghörnet på senaste tiden. Förlåt cyberkompisar. Har jobbat. Har tränat. Har sovit bort novembertristess och dansat bort alla pengar på kontot.
Tänker: på ett par Jeffrey Campell-skor jag vill ha (med risk för att låta som en "modebloggare"). Notera att jag skrev skor och inte "klackar" bara tack. Jag är fortfarande mänsklig.
Läser: Dödgrävarens dotter av Joyce Carol Oates och en bok om Calvados för att kunna låta proffsig på jobbet.
Tycker: inte att det känns okej att vintern är så lång i Sverige. Inte okej alls. Lite vår är allt jag vill ha. Bara lite lite vår.
Lyssnar: på I blame Coco - In spirit golden + Maskinen - Nr 1
Vill: se nya Harry Potter-filmen. Och ja, den lär suga jämfört med boken men ska man jämföra saker med Harry Potter-böckerna så är sannolikheten ganska stor att de kommer att suga så jag jämför inte. (Outade jag mig nyss som tönt deluxe här nu? Humpf jaja).
--Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0