As if

Hej hopp! Jag har inte skrivit på ett tag. Anledningen har varit ständig sysselsättning. Därav, mina vänner, tänkte jag dela med mig lite av vad jag gjort de senaste dagarna.
Hela torsdagen strövade jag och Cissi omkring på stan. Jag var i princip pank och köpte därav i princip ingenting. Bara lite krimskrams och två nya nagellack. Det gäller att vara ekonomisk. Det är en principsak.
Vi lekte länge på Urban Outfitters bland "de roliga sakerna" som C uttryckte det. L höll med och kikade länge på typ söta saltströare och spännande bakformar.
Ojade oss brudigt över allt puttenuttigt och onödigt så som mönstrade plåster och hjärtformade sockerskålar.
Hittade dock lite saker jag ville ha på riktigt. Bland annat den här och en bok med fina illustrationer. Yum yum sa jag, aj aj sa plånboken. Eller, nej, det sa den inte. Oroväckande med en pratande plånbok.
Det blev inte så värst mycket roliga pics från lördagkvällen på Sommar. Jag kände mig inte så populär..
Inte särskilt populär alls faktiskt..
Tur att man har sociala vänner!
Uppmuntrad!
Skor hade vi på oss också. Bra att ha har jag upptäckt!
Cissi drar in stora pengar och fick våra stackars bärs att skämmas när hon kom traskande med den här. "Jag ska bara dricka såna här från och med nu" konstaterade hon.
-
Näpp, det var det! På söndagen jobbade jag efter fyra timmars sömn. På kvällen hade vi en personalmiddag som var kanonnajs. Jag gillar sommarlov.

Kommentarer
Postat av: maja

Lite mycke ögonbryn på den första bilden!

2010-06-22 @ 20:22:21
Postat av: lisa

Hej manhals-cissi

2010-06-22 @ 20:29:35
URL: http://fluorescentmoonlight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0