Ärtor och Löv: Dag 2

Här kommer bilderna från andra dagens festivaläventyr på Peace & Love.
Förväntan låg minst sagt i luften. Jag längtade som en tok efter Julian Casablancas konsert.
Denna förväntan slash nervositet resulterade i skamlöst groupie-beteende från min sida.
Kladdade min kärlek på marken, på en tygpåse..
och på mig själv.
Vi fick plats längst fram och jag var lyrisk!
Och sen kom han, min Julian..
Han var helt fucking fantastisk, jag lyckades röra honom när han sprang ner från scenen. (Jag tar inte ansvar för vad det galna Strokes-fanet i mig tar sig till ibland okej?)
Det regnade lite. Julian såg till en början besvärad ut sen hällde han ett glas vatten över huvudet och sa "Feel bad for you guys, hope this makes you feel better."
Efter konserten åt vi festivalmat bredvid en omsvärmad Johan Palm.
Sen begav vi oss till nästa spelning.
Mika var awesome. Grym scennärvaro och energi!
Han hade till och med lärt sig lite svenska, väldigt kul. Han låtsassköt sig själv, la sig på scenen och sa "Det har ar Mika, jag är död."
Vi dansade till och med litegrann. Eller Juliet gjorde det i alla fall.
Nöden kallade och vi gick på toa.
Jag ansåg att ska man gå på äckligt dass så kan man lika gärna göra det ordentligt och minska lidandet.
Vi hann med en Thomas di Leva konsert också innan dagen var slut. Där såg vi en naken man och därav blev det inte så mycket bilder. Kul var det dock. di Leva sa "Frukta inte, ät frukt istället" och kastade ut apelsiner i publiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0